• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 7 مهر 1398
کد مطلب : 81469
+
-

خدمات‌رسانی به زائران اربعین 5  استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان این‌که این استان پشتیبان 5 استان خراسان شمالی، خراسان رضوی، قم، مازندران و گلستان شده است، گفت: پس از بازدید، شهر مریانج به عنوان پایانه استقرار زائران این استان‌ها پیش‌بینی شد. 

علیمردان طالبی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: به منظور امدادرسانی به زائران از مریانج و امکانات خدماتی موجود در این محل بازدیدهایی انجام شد. وی توضیح داد: با توجه به نزدیکی پایانه موقت جابه‌جایی و اسکان زائران اربعین حسینی به ورزشگاه مریانج، از امکانات موجود در این محل و حسینیه‌ها و مساجد حوالی آن استفاده می‌شود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان افزود: به منظور خدمت‌رسانی به زائران، برای هریک از نهادهای مسئول تکالیفی پیش‌بینی شده است. 

طالبی گفت: شرکت توزیع نیروی برق درباره تامین روشنایی، آب و فاضلاب شهری و روستایی در زمینه تامین آب محل، جمعیت هلال‌احمر برای دایر کردن چادر و استراحتگاه و سایر نهادها در حوزه‌های دیگر به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین چندین چشمه سرویس بهداشتی سیار، نمازخانه و محل پذیرایی در محل مریانج ساخته می‌شود تا زائران هنگام بازگشت با مشکلی مواجه نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان افزود: قرار است از استان‌هایی که همدان میزبان زائران آنهاست تجهیزاتی ارسال شود که کمیته حمل‌و‌نقل پیگیر این موضوع است. طالبی ادامه داد: علاوه بر شهر مریانج، محلی در نزدیکی فرودگاه و بوستان مجاور آن برای استقرار زائران پیش‌بینی شده است. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید